Dostępność KMP

Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Miejskiej Policji w Białymstoku

Zadania koordynatora lokalnego do spraw dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)

Do zadań koordynatora lokalnego do spraw dostępności należy w szczególności:

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot.
  2. Koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot.
  3. Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dodatkowe informacje na temat Planu działania Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku na rzecz zapewniania poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025-2028 oraz informacje sprawozdawcze dotyczące Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku są dostępne na stronie Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku.

Koordynatorem lokalnym do spraw dostępności w Komendzie Miejskiej Policji w Białymstoku jest Pani Justyna Żynel.

Kontakt:

Komenda Miejska Policji w Białymstoku

ul. Gen. Józefa Bema 4, 15-369 Białystok

telefon:+48 47 711 26 89 lub +48 47 711 26 61

email: justyna.zynel@bialystok.bk.policja.gov.pl lub wkis.kmp@bialystok.bk.policja.gov.pl


 

Powrót na górę strony